selinkp Evet evet biliyorum.. genetik bir hastalık otizim ama iste anlatmak istediğim adece otizim değildi aslinda benim küçük kardeşim var, 6 yaşında daha yeni yeni konuşuyor.. annem zamanında çalıştığı icin babaanneme bıraktı ve hep tv izledi.. otizim degil ama algısı kapalıydı.. bu yüzden endişe etmiştim 🙄