Herkese merhaba,ilk bebeğimde mevlüdünü yapmıştım ama ikinci bebeğimde pandemide yapmaya cesaret edemedim.1 ay sonra 1 yaşında olacak nasipse.Önce mevlüdünü okutsam sonra da 1 yaş pastasını kessem uygun olur mu?Bilemedim annem olur kayınvalidem olmaz diyo arada kaldım.Yaparsamda ne ikram etmeliyim pide ya da pilav mı olmalı yoksa pasta börekle olur mu?