9.5 aylik kizim sadece mama yiyor ek gida haricinde bir biberonluk maması kaldı gece maksimum 2 kere uyanıyor yari su yari sut ile cicibebe versem bi seferlik bisey olurmu. Bu arada esim gece calisiyor sabah geliyor market uzak olduğu için alma sansim yok acaba bi sefer versem bisey olurmu ?