Zeynebinannes Kuzeyin_annesii daha almadık ama alacağım zaman vicco alacağım şimdilik kafamda vicco var
defneninannesiii2 Bebeğim 9 aylık olacak kızlar babaannem de illaki tutturmuş ayakları güzel olsun diye şimdiden ayakkabı al demeye başladı bende viccoyu çok duydum büyük ihtimalle ondan alırım ortopedik olması çok önemli oluyormuş
Zeynebinannes Bozzzzy kafam karıştı şu an 🤔 6-9 ay Adidas ayakkabımız var şu an ama zaten yürüyemiyor diye almıştım sonra bir kaç kişi ortopedik al dedi vicco’ yu çok söylediler