Elf95 Allah yardımcın olsun ınsallah bende cok sıkıntı yaşadım bu konu da. gaz sıkıntısı olduğu zamanlar kayınvalidemle dursun diye battaniye de salladık sürekli alıştı tek onda susuyordu ve uyuyordu hamak beşiğe koyunca anlıyo ağlıyordu direk. Kaynanam gitmeden ilk hamağa alıştırmaya calıştık. Ama olmadı. Çünkü bazı geceler tek kalıyorum eşim işte oluyo ve burda ailelerimiz yok. Zorda kalmadıkça hamakta salladık. Battaniyeye aldıysakta biraz sersemleşince hamağa yada ayağa aldık direk ama ayaga alırken de sallaya sallaya koyduk. Kaynanam gidince dedim artık battaniye yok ayakta olucak kararlı şekilde ayakta sallamaya başladım bazen cok agladı durmadı ama poposuna pış pış yapa yapa baktım krize girecek sekilde aglıyo kucagıma aldım kucağımda pış pış yaptım sonra ayaga geçtim yine. Bi müddet sonra battaniyeyi unuttu şimdi ayakta sallamayı bıraktırıcam da o nasıl olucak bilmiyorum 😂😂😂 Allah yardımcın olsun ınsallah kararlı ol yeter başarıcam de emin ol başarıyorsun