Zeybik Aceranne evet normal böyle olunca aşı tutmuş derler. Banyo yaptırırken orayı lifleme dedi hemşire bana kendisi geçiyor zamanla :)
birkupalatte Aceranne Normal canım. Bizde de oldu. Aktı sonra kabuklandı iyileşiyor. Zaten bu şekilde yara olmazsa endişelen. Muhtemelen aşı tutmamış oluyor.
Miraaa123 Aceranne benim arkadasım kızının da oldu hatta biraz daha büyüktü sağlık ocağına sormuş aşının tuttuğunu söylemişler
Asellbahar birkupalatte aşı oldiktan ne zaman sonra olmuştu sizde. Biz aşıyı olalı 1 ay oldu ama hala iz yok
Adababy Aceranne tamda bizimde böyle olmuştu. Doktoru aradım normal dedi aşı tutmuş dedi o günde denize gelmiştik , denize sokunca akıntı durdu ve kabuklanmada gitti
Zeynepinannesi28 Aceranne tutmuş bizimde öyle oldu aktı kabuk bağladı bi daha aktı liflemedim acır diye
Tugba06 Mutlulugunadi_bahar bizimki de oyle.. Olur mu oyle sey ya illa ki yapılan her aşı yerini bulur.. Bize hiç oyle iltihaplanıp kabuklanacak falan denmedi
Mutlulugunadi_bahar Tugba06 bizede denmedi de herkes olmalı falan yazınca şaşırdım. Bencede tuttu yani önemli bir aşı özellikle böyle durumu olsa derlerdi