Benim sütüm bayağı az iki saatte bir otuz cc falan anca çıkıyor . Avent pompayla sağıyorum. Hastane tipi kiralasam artar mı acaba. Yiyeceklerden vitaminlerden hepsini deniyorum aklıma pompa geldi bide . Çok çaresizim. Bebeğim emmiyor en azından sütümü böyle vereyim diyorum. Tecrübeli arkadaşlar fikrini paylaşırsa sevinirim