Sefaserpil Oglunuzun doğum günü diyelim paylaşım felan yapacaksınız ne msj bırakmak isterseniz ona fotoğraf altına
Mariposa Sefaserpil bende paylaşıyorum doğum gününü ama hosgeldin 2 yaş hosgeldin 3 yaş diye. oyle uzun uzadıya aşk Mesajları falan görünce okumuyorum acikcasi sevmiyorum da ☺️ Çocuğuna olan sevgini askini kime ispatlıyorsun? İcinden geldiği gibi kısacık bisey yaz gitsin
Adababy Sefaserpil ay uzun uzun yazmayı sevmem evladım sonuçta , kısa öz çiçeğim 1 yaşında , umay 1 yasında paylaştım . Oğlum olsaydı. Oğlum 1 yaşında der kalp bırakırdım