Deletedmom_3 İlk haftaydı sanırım, birinin uyanık kalmasını istiyordum çocuk için herkes uyursa uyuyamıyorum neyse annemle ikimiz uyuduk eşimde çocuğu bekliyor. Emzirme saati gelince ben kalkıyorum o yatıyor. Beni uyandırmaya gelmiş uyandırdı ama ben gözümü açamıyorum, hatırlıyorum da o anları😂 Gözüm kapalı çocuk nerde diyorum beşiğinde dedi eşim, sonra ayağımı çok sıcak hissettim diyorum ki şu ayağımdaki sıcak şeyi al yandım, eşim de arıyor yatakta bi şey mi var diye halbuki hiçbir şey yok😂Yok burda bi şey diyo ben yine kız nerde dedim beşiğinde hadi uyan diyo sonra benim gözler kapalı ama bi anda başladım ağlamaya😂 Bi 5 dk sonra açtım gözümü aaa şimdi uyandım dedim😂 Adamı da korkutmuştum gece gece😂