Oğlum 6 ay 6 günlük. hiç yapmadığı şeyleri yapmaya başladı çok üzgünüm. Dün kabızlıktan lavman olmuştu. Birkaçündür mamaları uyanıkken reddediyor içmiyor uykuda içiyor onu da biraz bırakıyor. Üç dört saat ara koyuyoruz yine aynı yapıyor. Gece 2 de besledim yatırdım sabah 8 de içmedi manasını uyuyunca içti. Ya bu geçiyor mu sizce neden böyle yapıyor ne yapmalıyım valla biri bitiyor başka bişey başlıyor oğlumun içtiği bi mama var ek gıdayayı reddediyor mamaya niye böyle yapıyor gözü açıkken almıyor 😔😔😔 bazen alıyor onu da yarım bırakıyor