1bebis1annis Merhabalar artık moralim bozuluyor kızım 15gun sonra 1 yaş olucak 7aylıktan beri güzel emekliyor 9aylıktan beri tutunarak yere basıyor sıralıyor şuan yürüme gibi bir gayreti yok olsun daha zamanı vardır diye düşünüyorum yürüme arkadaşıyla babasıyla çok güzel yürüyor ama şöyle birşey var biz yere doğru bastırmaya çalıştığımızda asla basmıyor hemen oturuyor ama yani bu 5 aylıktan beri böyle aynı durumu yaşayan var mı? Canım sıkılıyor önemli birşey mi diye
Brcklc 1bebis1annis her bebek kendine özgüdür.sizin ona destek olmaya çalışırken aslında zarar veriyorsunuz bırakın zamana benim oğlumda on aylık tutanarak durmuyor bile hci dert etmiyorum sende etme onlar hazır olursa zaten kendileri yaparlar
Pare66 Benim kızım 10,5 aylik olacak istediği bir sey olursa sürünüyor istemezse sürünmüyor. Aaa niye yürümedi aaaa tuhh vahh demiyorum vakti zamani gelince basacaklarda yürüyeceklerde. Guzel guzel gozlemleyin evham yapmayin. Saglicakla kalin.