Burcin1706 Merhaba arkadaşlar 2 gün önce sezeryanla doğum yaptım bebeğim göğsümü çok tutamadı hastanede mama verdik yine azar azar memede verdim dün eve geldik bebeğim emiyor ama sütüm yeterli değil bir kez emzirip sonrasında mama veriyorum sizce ne yapmalıyım
Snyegoselii1 Burcin1706 Sezeryan doğumda süt bazı annelerde 2 gün bazı annelerde 1 haftayı buluyor gelmesi ama cidden ne kadar sık emdirirseniz hem memeye çabuk alışıyor hemde sütünüz kendini daha sık üretiyor 2 sezeryan doğum yaptım ilk kızımda biraz acemilikle bende sütüm gelmiyor mama diyerek haraket etmiştim ama 2. Kızımda sürekli emzirdim her saniye diyebilirim savaştı meme reddi vs çok yaşadık ama şu an emiyor süt üretimi de o emdikçe kendini sağlıyor pes etmeden deneyin henüz çok küçük miniğiniz 🌺
Mihrimahveannesi Burcin1706 öncelikle hayırlı olsun. Ben normal doğum yapmama rağmen hemen sütüm gelmemişti. İlk günden mama vermek zorunda kalmıştık hatta 8 9 gün sütüm gelip ona yeterli olana kadar hem emzirdim hem mama verdim. Süt gelmese bile Bebeğim emdikçe süt kanalları açılıyor süt salgılıyorsun öylelikle gelir sütünüz. O yüzden mama veriyorum diye endişe etmeyin. Önce emzirin sonra mamasını verin siz zamanla da sütünüz gelir mamayı kesersiniz doktor kontrolünde