3 aylık bebeğimi çok ağlama, hafif ateş, iştahsızlık şikayetiyle doktoruna götürdüm. O kadar dikkatr etmeme rağmen idrar yolu enfeksiyonu olmuş. Doktor Agumentin- BİD isimli antibiyotik başlattı. Hiç içim rahat etmiyo küçücük antibiyotik kullanmasına. Malesef pişik ve ishal yaptı. Aynı sorunu yaşayan oldu mu acaba?