Kızlar kızım 2 ay 17 günlük kaka yapamıyor 6 gündür, biliyorum 10 güne kadar normal ama ilk defa böyle oldu ve sürekli ıkınıyor karnı falan şiş baya zorlanıyor yani zeytinyağı veriyorum zaten gaz sorunu olduğu için doktorumuz ver demişti şimdi de veriyorum ama yok yapamiyor masaj yapıyorum karnına sürekli, duş da aldırdım ama yok hâlâ yapmadı başka ne yapabilirim?