Merhaba anneler, anne adayları
2 ay 10 günlük bebeğim var Doğduğundan beri mama meme bir gidiyoruz Bebeğim emerken üst dudağı içe doğru dışa dönük değil ve areola kısmı tam kavrayamıyor Bana o kısmı tam kavramamasını ve emerken yutkunma sesinden başka ses olmamasını söylemişti sağlık ocağındaki hemşire ama hem ağzından ses geliyor hem kavrayamıyor Ve emerken geceleri hariç hep sinirleniyor ağlıyor memeyi çekip bırakıyor vs böyle davranışlar sergiliyor Böyle durum yaşayan var mı