senamiray merhaba biz uzun süredir ugrasıyoruz pişikle doktorun söyledigim tüm kremleri denedik travacort, hametan, fucidin, sudocrem, zeytinyagı hicbiri fayda etmedi travazol kullandık o gercekten cok etkili direk geciriyor ama devamlı kullanılmadı önerilmiyor bebeklerde ben.i 1 hafta kadar kullandım baya etki etti pişik tekrar yeniledi kortizon içerdiğinden tekrar kullanmak istemedim burda yorumlarda okumustum tüpte arko el kremi var cok iyi geldi dünden beri fark edilir derece de azalma oldu sizde de deneyebilirsiniz. Ben sudocrem i dogdugundan beri kullanıyorum ama abartıldığı kadar bi etkisini göremedim bepantolü de kullandım o da aynı sekilde fayda etmedi pudra daha da azıttı pişigi o yüzden sizde arko kremi deneyin derim tabi her bebegin cildi farklı 🙏