Kızlar 10 günde bir adet oluyorum artık kafayı yiyeceğim kadın doğum doktoruna da gittim temiz hersey diyor ama ben 10 günde bir regli görüyorum mahvoluyorum artık . Bebeğim 1 yaşına girecek az kaldı yani doğum yapalı 1 sene oluyor ama yani normal mi bu durum basına gelen varmı bu kadar sık adet olmak normal mi