merhaba güzel anneler , inanır mısınız bende çok ünlü bir uzman çocuk psikoloğundan uyku eğitimi aldım (burda da bir sürü post açtım son kez açıyorum bu konu ile ilgili sizden son kez tavsiye alıp olmazsa da bırakıcam artık) ama maalesef pek bir sonuç alamadım umduğumu bulamadım, benşm kızım 10 Ay 10 günlük 25 gün oldu eğitime başlayalı fakat hem gece hem de gündüz uykusuna çok direniyor ve çoğunlukla gündüz uykusunun ya ilk uyku ya da ikinci uykuyu direniyor ve ikisinden birini uyumuyor, uyku aralığına da dikkat ediyorum genelde 3 4 saat sonra uykusu gelmeye başlıyor, rutin olarak alt açma Pijama giyme kitap okuma bebeği ile oynama kucakta sarılma yapıyoruz kucağımda hafif mayışıyor yatağa yatırınca bi iki dakika duruyor diyorum heralde uykuya geçecek sonra bi başlıyor ayağa kalkmalar mız mızlanmalar sonra yine bi duruyor diyorum heralde bu sefer geçecek uykuya yok yine başlıyor ayağa kalkmaya aynı şeyler uyuyana kadar 1 saat geçiyor, mesela gündüz dedim bu sefer kucağımda fazla tutayım o zaman da yatağa yatırır yatırmaz uyuyor dediğim bu gündüz uykusunda oluyor,