Niloya552 Kızlar 11 aylık kızım var 3 öğün veriyorum fazlasını pek kabul etmiyor süz kaç öğün veriyorsnz az mı veriyorum acaba bir de çok seçici kızım neler veriyorsnz sizler
Selinbam Niloya552 ben 3 ana öğün 1 ara çğün gece 9 gbi tahıllı gece maması veriyorum benimkinin kilodu hep az o yüzden sık besliyorum
alyn Arasasyaarya kahvaltı, öğlen çorba ilkindi ara öğün akşam sizle yemek yatarkende mama ben öyle yapıyordum