Doktr kontrl yapınca hiç bşy yok dedi ama genede içim rahat etmedi bi sorn olmadan tahlıl yaptrmak istemedm bu ayda kontrl edicm bakalm eğer almazsa kilo o zmn yaptırırım artk hç bi sıkıntısı yk çk şkr gayt keyfi falanda yerinde yerken etrafı keşfediyo bide eskisi kadr sık sık yemek istemiyo ama insann içini kurcalıyo işte annelik 😌