Benim kızımda 14 aylık. Sabah kahvaltısını yapıyor. 1. Uykusuna uyumadan süt içiriyorum. Sonra kalkınca öğle yemeği genelde çorba içer. İkinci uykusuna uyurken biraz mama içer. Kalkınca meyve ya da atıştırmalık ne varsa. Akşam yemeğine de biz ne yersek o da yiyor. Yatarken de mama içer yatar