Eşimle ailemle tartışıp duruyoruz çocuk uyucak biri geliyo laf atiyo çocuk uyucak yok seste uyusun diyo eşim ben onu odada yatiriodum o bana inat gibi seste uyusun diye ta mutfaga kucağında uyutmaya çalışıyo uyumuyo diyom yok uyuyo diyorlar kendi çocuğumu ben bilemicm mi bende çabuk sinirlenen biriyim sanırım ondan sakinlesitemiyorim çocuğu..ben ne zaman sinirlensem çocuk uyumuyo ztn.. ama bu noktaya getirmeseler hep üstüme inadına yapma dediğim şeyleri yapiyolar sanki ..