Anneler , Kızım 10 aylık 20 gün önce yanımdan ayırdım , sürekli gece emen bir bebek mama falan da vermiyordum , yanımdan ayırdığından beri çok sık uyanıyor , gece 3-4 gibi yemesi için nasıl birşeyler hazırlayabilirim , komşum 4 cicibebe çok az ılık sütle ıslat yedir dedi ama , yapmadım siz ne önerirsiniz