Elizzzzz2022 benim oğlum da öyleydi. Ama yapacağı günün sabahında akşam 10 a kadar huzursuz olurdu ve asla akşam 8 den önce yapmazdı. Yavrum ne zorluklar çekti. Mamasına zeytinyağı katarak buldum şifayı. 1 ayda düzeldi. Her gün kendi kendine yapmaya başladı. Şimdi yine kabız olacağını anladığımda 1 çay kaşığı zeytinyağı katıyorum mamasına hemen iyi geliyor. Çok huzursuz olduğu zamanlar fitil kullanıyordum. Çünkü kendi kendine ıkıp zorlaması daha tehlikeli. Gerek duyarsanız fitil kullanmaktan korkmayın. Öyle hemen bağırsak tembelliğine neden olacak bir şey değil. Olsaydı oğlum olurdu neredeyse 1 ay kullandım. Kaç doktor gezdim. Normal dediler. Bazı bebekler az kaka yapar dediler.