ysmgmz Merhaba eşimle perşembe günü pozitif çıktık,1 yaşındaki bebeğim şu an 38.1 derece ateşi çıktı,derin derin nefes alıyor muhtemelen korona.Bebeği korona olanlar ne yaptı,çok teşekkürler.
Busraaa333 ysmgmz Merhabalar canım benimde bebeğim beş aylık kovid oldu ailece olduk dediğin gibi ilk ateşi çıktı. karantinamız bugün bitti ateşin ardından ne yazıkki öksürük geldi ama genelde bir hafta sürüyor bebeklerde en fazla
Gunsss ysmgmz çok geçmiş olsın bizde 1 ay önce covid geçirdik oğlum 16 aylık calpol ateşini düşürmedi pedifen ile dönüşümlü verdim doktorumuz ZincoC takviye vitamin verdi ve D vitaminini aksatmadan vermemi söyledi. İştahsız olabilir sıkıştırma yemek için dedi. 3 gece 2 tam gün ateşi sürdü ama halsizliği bir süre daha devam etti ben calpol vermeye devam ettim ara ara vücut ağrısıni alsın diye. Eğer 3-4 günü geçen ateş ve sonrasında öksürük olursa getir dedi doktorumuz ök🙏Öksürük b1-2 gün oldu Ben 1 tatlı kaşığı tereyağı eritip yakmadan 1 tatlı kaşığı pekmez ve 3-4 damla limonu karıştırıp verdim oğluma geçirdi çok şükür 🙏
Aysglshn Busraaa333 bebeğim 3 ayşık kayınvalidem pozitif çıktı 1 gün önce ondaydık. Bebeğim ateşi var😭 yarın teste götürcem ben dün oldum negatif çıktım. Nasıl geçirdi yavrunuz
Busraaa333 Aysglshn çok kolay geçti desem yalan olacak cnm. Ama ben kendim de çok ağır atlattıö Hun’a şükür tabi hastanelere düşmedim. 3 ayrı doktora götürdüm çifte filmi çektirdim öksürük sıkıntı oldu bizde
Busraaa333 Aysglshn korkmayın cnm etrafta genelde 1 hafta sürdügünü duyuyorum en fazla arkadaşımın da 5 aylık bebeği geçirdi 4-5 gün dürdü 1 hafta bile değil
Busraaa333 Aysglshn hatta götürdüğüm doktorlar dedi ki covid ya da grip bebekler için farkı yok dediler.