birmelekannesiiio Elifurkan 5 bucuk aylıkken almıştım hiç durmuyor diye 2 ay kullanıp bıraktım çünkü yürüteçe bindiği için ne emekleme çabası vardı ne bişey bıraktım emeklemeye başladı kullanılmasa daha iyiymiş ama mecbur kaldığım için aldım yemeğimi yaparım en azından diye eğer bebeğin huysuz değilse alma bence
Suleasya Elifurkan aslında erkek bebeklere önerilmez yurutec testislere falan zarar verdiği için ama tabi yine de siz bilirsiniz
Busraaa333 Elifurkan erkek için bilemiyorum ama benim kız bebek altıncı ay sonunda kullanabilirsin dedi doktor
Mlkko Elifurkan hic koyulmamali ama illa koycaksaniz desteksiz oturmaya baslandigi zaman koyulmasi gerektigini söylüyorlar. Erkek bebeklere de ekstra önerilmiyor cünkü bezin sadece ön tarafi sisiyor o da oturma yeriyle beraber ciddi baski yapip zarar verwbilecegi icin
Nur2021 Mlkko benimkide kucak delisi napcagmi bilemiyorum, 7 aylik ve yurutece koymayi dusunuyorum, insallah zarar vermez, tabi sabahtan aksama kadar oturtmam en gazla yarim saat falan sanirim, yemegim temizligim bitene kadar oyalansin diye…bakalim