Merhaba kızlar 2 aylık oğlum var uyumak istiyor çok uyanıyor huzursuz oluyor hepimizin bildiği gibi anasonu kullanmalı mıyım kullanan var mı sürekli uyanıyor dalamıyor bebeğim gözlerinin üstü kıpkırmızı oluyor uykusuzluktan altı temiz gazı yok karnı tok bilmiyorum neden böyle yardımcı olursanız sevinirim