2 aylık bebeğim var sürekli ağlıyor naptıysak susmuyor altı temiz karnı tok gazını çıkardık doktora götürdük bişey yok diyor bütün bakımlarını da yapıyorum hiç bir şeyi eksik değil süpürge sesi vs rahatlatır uyutur dediler onu da yaptık faydası olmadı tecrübeli anneler ekstra ne yapabilirim kafayı yemek üzereyim niye bu kadar ağlıyor bu kadar huysuz🥺😟