_cagdasege_ Rodin124 ay aman kalmasın valla kafa kalmayacaksa çocuklarım yüzünden kalmasın onu bunu düşünmekten değil 🤣 illa ki zorlukları vardır ama yinede göze alarak kabul ediyorum ve istiyorum biter bitmez tekrar denemelere başlayacam 🤣
_cagdasege_ Senosunuzz yok ya ne gözü aydını üzğldüm valla çok istemiştim. İlk de benim çok zor oldu 1 sene sonra oldu hiç korunmadıgım halde bidahaki de öyle olcak heralde 🤣