Rainnnn 1000 tl geldi itiraz red verdi . Geçen aydan daha az kullanmamıza rağmen geçen ay 500 dü komik ya . İtiraz edip faturası düşen var mı
Adababy Rainnnn kuzenimde öyle oldu 750 tl geldi geçen ay. Oda bu ay daha az kullandı ve bu ay 1750 tl geldi
tubiiik_ Rainnnn 233 tl geldi ustelik tv 7/24 acik ısık sabaha kadar acik hergun bende bana az gelmesine sasirdim
Tucix Rainnnn 794 geldi 😤 bebeğimi yıkamadan önce arada ekstradan ısıtıcı açıyorum ondan heralde dedim ama 4 aydır açıyoruz ısıtıcı, geçen ay 400 dü 😞 450 kilowatt hesapladım doğru çıkıyor, sizi ki kaç kilowatt?
Kattyperryy O itiraz et canım veriyolarmis yarısını kuzenimgil etmisler vermisler bizede 280 geldi bu ay
Busraaa333 tubiiik_ bana da 250 geldi şaşırdım 7-24 bilgisayar ve tv açık ayrıca her gün bulaşık makinası çalışıyor çamaşır ve Fırın gün aşırı . Geçen ay 350 geldi bu ay 250
Klymeneninatlasi Rainnnn çok gelmiş gerçekten ya bende bu ay çok dikkat ettim ama üç gün erken gelmesine rağmen fatura geçen aya göre sadece 80₺ fark etmiş 😔
tubiiik_ Busraaa333 cok kullandihim seyler az geldi az kullandigim cok geldi su 38 tl dogalcaz gecen aydan daha kisik ve bos odanin petegini kapattigim halde 650 tl geldi gecen 60 da yandigi halde 400 gelmisti
Rainnnn tubiiik_ bu ay herkese öle olmuş napıcaz bilmiyorum 700 de doğalgaz geldi kiradan çok ısınma gideri var