Kızlar iyi geceler kızım 5 ay 6 günlük bugüne kadar sab simplex ve biogaia kullanıyorduk onunla rahatlamış düzene girmiştik gazlı bir bebeğim vardı bir hafta on gün önce ilaçları kestik artık 5 aylık oldu diye 3 gündür kızım gece gündüz hiç uyumuyor uykusu var gözlerini ovuşturuyor sürekli ama yatırdığım an ağlıyor diş mi gaz mı ben bunu nasıl anlıycam ilaçlardan var dolapta acaba tekrar mı başlasam artık beynim durdu biri bana akıl versin nolur