Ben bu beslenme tarzını uyguluyorum. İnsülin direncim var şeker hastasi olmama ramak kalmasına rağmen 1 haftada 3 kilo verdim ama yağdan gittiği için daha fazla vermiş gibiyim. Hem kendimi sağlıklı hissediyorum. Şekeri dengeliyor. Açlık krizlerim kalmadı bunun sayesinde. Vücut alışıyor. Profesör çok güzel anlatıyor, bir izleyin isterseniz