oykuderin Sinemisssss daha cok ufaklar. Benim kızım da 14 ayına gircek baba,dede,ver,gel,mama bunları biliyo
RuzgarGulsah Sinemisssss Hiç kelimede olmasa çok kelimede de olsa normal şu an konuşma aralığında bebeklerimiz zamanla öğrenir 😌
stella Sinemisssss benim kız da 14 aylik anca baba dede mama nene meme. Ama ne istedigini bir şekilde anlatıyor
Sinemisssss stella herşeyi anlıyor söylediklerimi de yapıyur istemediği şeyi kafasını sallayarak itiraz ediyor ama ne biliyim net anlaşılabilir hiç kelimesi yok
Dorugum24 Bence normal zamanla sız soyleyın oda sızı taklıt etsın oglum 12+3 gunluk dede anne baba mama gel arada anne yaa falan dıyor 😂
Duygu444 Sinemisssss benim oğlumda 14 aylık cümle kurmasını bekleyemeyiz zaten anlaşılır 3-4 kelime olması yeterli
Benkimim3 14 aylık kızım bende endişe ediyorum ama sanırım normal. Anne baba dede al, bu, mama meme aç, gel, erki(abisinin ismi), aba, bebe diyor. Aklıma gelenler bunlar
Benkimim3 Sıcak olduğunda sss diyor, istediği birşyi eliyle gösteriyor buu diyor. İstemediğinde eliyle no no yapıyo.