Canım yalnız deilsin artik başımın ağrısı hiç geçmiyor denge bozukluğu baş dönmesi yaşıyorum uykusuzluktan valla ara ara benimde isyan ettiğim oluyor acaba benmi annelik yapamıyorum vs gibi benimkide 6 aylık hamileligimden beri zor süreç geçirdim erken doğum yaşadım bebegim beni reddetti anne sütü almadı kolikti daha bu ay çok aglamiyor fakat uyku düzeni yok uykuyu sevmiyor bunları için rahatlasın diye yazıyorum beterin beteri var göresin diye gündüzleri uyutuyorum yerimden kalktığım an başlıyor ağlamaya gündüz uykusu hiç yok diyebilirim evde hiç bir iş yapamıyorum hep bir mız mız he bir de uyumadan asla mama yemez mama saatlerini geçiyoruz mecbur sık sık uyutmak zorundayım uyusa 10 dk sonra uyanıyor geceleride her saat başı uyanıyor mama yedirmek zaten 1 saat 6 aylık oldu hala 100 cc içiyor onuda zar zor inşallah geçicek Rabbim sağlık versin evlatlarımıza isyan ettikçe herşey dahada zorlaşıyor ben bunu biliyorum çok şükür 6 ayı öyle böyle geçirdik inşallah birlikte deliksiz uyudugumuz günlere o zaman 🤲