Hadi anneler paylaşalım 5 aylık bebeklerimizle neler yapıyoruz. Döndülermi oturmaya başladılarmı?
Benim kızım yarım dönüyor poposu büyük daha tam kaldıramıyor 🧿😂
gün içinde çok sıkılmaya başladı soğukta çok gezdirmekte istemiyorum.
oyun halısına atıyorum orada biraz oynayıp sıkılıyor ana kucağına atıyorum yarım saat sonra oda sıkıyor. Kucakta gezmeyi çok seviyo birazda tombik maşallah artık zorlanıyorum ¾ tur atıp evin içinde oturuyoruz bu kez bağrınıyo. Canı sıkılıyo mırıldanıyor bi şeyler 😂 Artık yapacak bi şey bulamıyorum siz nasıl zaman geçiroyorsunuz?