mga123 85 kiloyken doğumdan sonra almıştım ama kullanamadım üşengeçliğimden, 1 kere giydim kaldı öyle askıda duruyo. 300e almıştım, hala aynı fiyatı. 200’e vericem kargo ücretsiz🌸