Arkadaşlar,
Gündüzleri sakin bir bebeğim var gündüz 2 uzun 1 kısa uykusunu yapar. Şimdiye kadar alışmıştı, daha doğrusu uyku eğitimi vermiştim kendimce. Yatağına bırakıyordum uyuyordu. Şimdi ise 7 aylık oğlum geceleri en uzun 2 saat aralıklarla uyuyor. Feryat figan uyanıyor. Susturamıyoruz. Noluyor yahu nasıl geçer?