Iyi geceler herkese buraya bile çok utanarak yazıyorum 2 çocuğum ve ikiside çok zor oldu 2 çocuğumda dikişler açıldı bidaha diktiler 1 buçuk yıl oldu doğum yapalı neyse konuya giriyorum dün gece çocukları uyutma hazırlığı yapiyordum Süt falan işittim o ara çok afedersiniz tuvaletim geldi cocuk ağlayınca dedim yatırdıktan sonra giderim ogluml berber girdik yatağa birlikte uyumuşum bi ara gece kalktım ıslaklik hissettim ama rüya gibi sandım çünkü hiç beklemiyordum neyse sabah eşim geldi burda uyudun yine dedi hıı falan dedim bı ıslaklik hissettim eşim allahtan gitti sonra altıma kaçırmışım çok utanıyorum ya söyleyince kalktım yatak ust baş ıslak gittim odaya dedim üşüdüm biseyler alıcam neyse üstümü değiştim yatak çarşaf hallettim sildim cocugu diğer odaya koydum eşim işegiderken diğer ogluma bakmya girdi neden çıkardın çarşafları dedi bende dedim bezden taşmış daha önceden bi keresinde çıkmıştı anlamadı yani simdi ya bu gecede olursa ben ne yaparım