Dilarafenerr ben de inan zorlama taraftarı hiç değildim. 2900 doğdu 7 aylık 6300 kilosu. Çok takılmıyorum kilosuna desem de yemediğinde sanki kuruyup gidicekmiş gibi hissediyorum. Evet sağlıklı ama zorlamasam hiç yemiyecek. 4 çeşit şey yapıyorum. Tavuk, tarhana, bal kabağı çorbası, brokoli ama hepsinin tadına bakıyorum. Bi daha açmıyor ağzını. Bir tanesini zorla bitirtiyorum.