Han-0603 Bebeğim 7 ay 6 günlük bugün doktorumuz kulak enfeksiyonu var dedi başına gelen var mı bişi olur mu korkuyorum
pieceoflife Han-0603 biz de yaşadık. Korkmayın. Antibiyotik iyi geliyor. Kulaklarına dikkat edin dışarıda şapka takın. Bir de yatarak beslemeyin. Tekrarı olmaz inşallah. Geçmiş olsun. Şifa versin Allah minik kuzuşa.
Winnithepooh Han-0603 oğlumda 2 yaşında öldü sağ kulağında enfeksiyon antibiyotik surup verdi icirdik şu kaçırmayın dedi kulak tikaci aldı eczaneden arada takıyoruz istemiyor çünkü ama sukur geçti ama hemen 1 haftada geçmiyor 3 haftaya anca kururmus bilgini olsun hemen geçmez ateş yaptı mesela 3 gün sonra biz ince gydridik atesi düşsün diye yaz di kapı açık uyuduk çocuğu usutturduk siz dikkat edin ateş dusurcem derken hasta etmeyin bizim gbi
Tenkyuu Benim oglum 18 aylikken kulak ve boğaz enfeksiyonu oldu. Verdigi antibiyotigi düzenli kullanin geciyor. Ortalama 3 gune geciyor ama siz antibiyotik ne kadar sure kullan dediyse kullanın
Han-0603 Tenkyuu 1 hafta kullanım dedi inşallh geçer çok korktum sürekli ağlama bağırma oluyor nedeni enfeksiyon mu diş mi bilemedim
Tenkyuu Ikiside ust uste geldiyse huysuzlukta yapar tabi. Oglumda ateşde vardi 3 gune toparlar 1 haftaya hicbirseyi kalmaz inşallah.
Blghly Bizde kızımda yasadım. Bizde 10 gün geçmeyen ateş de vardı. Bağırma çığlık çığlığa ağlama. Antibiyotik kullandık. Bone tskıyordum kafasına. Kulakları hava almasın. Gecer Allah’ın izniyle. Banyo yaptırırken dikkat edin su kaçmasın kulağına
Han-0603 pieceoflife amiin inşallh bilmiyordum yatarak emziriyordum daha dikkatli olurum çok teşekkürler😍