Kızlar çok moralim bozuk oğlum 10 gün sonra yaşına girecek mama başlamak zorunda kaldım bu aralar hiç iştahı yok anne sütü ve su istiyor sadece çalışıyorum işteyken sağım yapıyorum haliyle biberona çok alışmış memeden süt gelmeyince sinirlenip emmiyo bugünde stoktaki sütleri verdim mecbur ama 2 paketim kaldı mecbur mama alacağım çok üzüldüm sutumde eskisi kadar yok