Brcklc ben sizi suclamiyorum ki zaten haddime bile değil.. tabiki istediğinizi yapabilirsiniz ama bu konularda cevap aldığınızda daha sakince yada anlayış tarzında cevaplar verebilirsiniz. Hepimiz insanız hepimizin başına gelebilir bu acıları da sevinçleri ortak yaşamamız daha iyi olmazmi en azından savaş var diye yazdığına tepki gostermeseniz daha yerinde olurdu. Bebenizin incisi şimdiden hayırlı olsun 🎉