aslansmomm aynen öyle bende evde gezerek zıplayarak emziriyorum 😬 benim göğüslerim hala yara, ne yaptıysam hala düzelmedi, bide bu ara sağolsun bebeğim iyice yara yaptı, sağdığımda iyice tahriş oluyor. Geçen hastaneye gittim güç bela sütümü sağıp bıraktım, içmemiş, ben gelene kadar aç durdu yavrum, inanmadım ya dedim nasıl olur, bende denedim biberon ağzına değer degmez kusacak gibi yapıyor, yani mecbur emecek, sağdığım sütü içmeyen mama de içmez cunku