Kızlar 2 yaş 6 aylık oğlum var pandemiden dolayı kimseye gidip gelmiyorduk korkuyorduk bir gün arkadaşlar cagırdı gittik benim oglum cocukla oynamayı bilmefdigi icin vuruyor kimse cocuguna vurulmasını istemiyor doğal olarak bende istemem ama dinlemiyor o kadar kötü oluyorum ki bagırıp kızıp rencidede etmek istemiyorum ama o kadar enerjisi var ki bir dakika durmuyor onun icin topluma giriyorum oynamayı paylaşmayı bilsin diye ama benim ki böyle yapıyor bende evde aktivite yapmak istiyorum enerjisini atmasını istiyorum siz cocuklarınızla nasıl aktiviteler yapıyorsunuz ben normal oyuncaklarıyla beraber oynuyorum ama ev isi yemek vs olunca bu kadar oluyor esimde evde olunca oynuyor vakit geciriyor ama ilk tecrubemiz ne yapıcam bilmiyorum yardımcı olur musunuz nasıl aktiviteler yapıp enerjisini alabilirim beynini bi yere yorsun hem ögretici olsun istiyorum simdiden herkese teşekkür ederim 😌