Gul-42 Kızlar dogumdan bır yıl sonraya kadar regl olmak gerekıyor ya pekı olmazsak ne oluyor yada ne yapılıyor
maysa-19 Gul-42 ben kadın doğuma gittim . herhangi bi riske karşı ultrason ve kandan gebelik varmi diye baktı doktor.yoktu adet sökücü yazdı bı haftaya oldum
Aybarss03 Gul-42 ben lohusalık bitti. 29. Gün adet oldum 🙄 keşke biraz daha olmasaydım 😅😂 şimdi sekiz aylık bebeğim. İlk defa bu ay adet olmadım onda da hamileyim sandım ödüm koptu 😂
Alya2308 Gul-42 Ben 6 ay oldu hala olmadım geçen ay sütümde kesildi emzirmiyorum yani ona rağmen hala olmadım 🤷🏻♀️
Gul-42 maysa-19 ya bn cok huzursuzum asırı terlıorum bes ay olcak olmadım da ondan sordum ya erkenmı gıtmem ıcın
maysa-19 Gul-42 emziriyorsan normal diyorlar.bende böyle olmadım valla kafayı yiyordum.cok bunaliyordum hatırlamak bile istemiyorum.meger ne önemliymiş regl olmak.bi git danış.belki uygun görür yazar adet söktürücü
Glsmyvz Bende lohusalık bitti 2 gün sonra adet oldum lohusayken de hiç kan gelmedi ilk 1 2 gun geldi sonraki 1 haftada da sarımsı su aktı bidahada gelmedi sonrada adet oldum
3melekannesiiii Ben 2 kızım da 9 aylıkken adet oldum. 3. kızım 8 aylık hala olmadım bekliyorum. Çok şişim ödemliyim. Çok fenayım bir an önce olsam da karnımın şişliği gitse diye bekliyorum 🙄
Elasuheda Gul-42 kız kardeşim çocuğu 2 yaşına girdi öyle adet oldu bi sıkıntı da olmadı yine de bi sıkıntısı oluyor mu normalde bilmiyorum