Merhaba sevgili Anneler 32 günlük kızım var doğduğu günden beri emme sorunu yaşıyoruz memede uzun durmuyor ilk doğduğunda 10 dakika kadar emiyordu son bir haftadır bu süre 4 5 dk ya kadar düştü o sürede doyuyor mudur bilmiyorum genel olarak huzursuz bir bebek ağlıyor memeye götürünce savaşıyor memeyle emdiğinide kolay Bir şekilde kusuyor doktor reflü olabilir dedi şurup verdi bu ay 1 kg almış minyon bir bebek zaten doktor daha iyi olabilirdi dedi tecrübeli annelerden yardım istiyorum neden emme süresi az ve memeyle kavga ediyor olabilir o sürede doyuyor mudur ilerde bu durum düzelir mi tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim.