aysegul kanguru almayi dusunuyorum kac kiloyla basliyor kullanma ve harki marka aliyim cok pahalida var ucuzda fark ney acaba
ikos58 aysegul solomombaby kullanıyorum yenıdogan aparatı var suan 3 aylıgız bır aydır gayet rahat kullanıyoruz
NurR aysegul yenidoğan aparatıyla birinci ayda başladık kullanmaya solonombaby kesinlikle tavsiye ederim
nurayycaliss Mamadusbaby ergonomik kanguru kullanıyorum 0-4 yaşa kadar kullanılabiliyor, 20 kg taşıma kapasitesi var. Aşırı rahat,sırt ve bel ağrısı kesinlikle yapmıyor. Ergonomik oldugu icin bebeğin doğru şekilde yani bacakları M şeklinde oturmasını sağlıyor. Ben çok memnunum tavsiye ederim 179 tl idi.
nurayycaliss aysegul yenidoğan aparatı var onunla birlikte yenidoğduğundan itibaren kullanılabiliyor ben 1 aylıkken almıstım o zaman basladım kullanmaya
ikos58 aysegul canımm ınternet sıtesıne gırıp baksana orada detaylı anlatıyor kullanım vıdeoları da var
Aysen seydaanur biz kullanıyoruz 175 liralık modelden, bebek ile büyüme özellikli terletmiyor, yumuşacık
Durummm DerenGrkemYetiker yenidogan aparati kac aya kadar kullanılıyor benim kizim 3 aylik mesela almak istesem aparatla mi almam lazim
DerenGrkemYetiker Durummm normalde 4 aya kadar kullanılıyor. Ama fazladan 20-25 lira vermeyin diyosan aparatsız al 1 ay sonra kullanmaya başlarsın canım.
DerenGrkemYetiker Durummm evet canım solomom. Çok memnunuz ben de babası da taktığımız zaman, uzun yürüyüşlerde bile hiç rahatsızlık vermiyor.
nurayycaliss Mom33 biz 7 aylık olduk ama 1 aylıktan beri kullanıyorum yenidoğan aparatı oldugu icin yenidoğandan itibaren kullanıma uygun ☺️