Merhaba. 15 aylık oğlum covid oldu. Asla bir şey yemiyor. Doktorumuz antibiyotik verdi onu da içiremiyorum. Calpol verebiliyorum oda güç bela. Ateş olacak dedi bir kaç gün doktorumuz sürekli 39.5 larda ateşimiz. Düşürdükçe inat edip tekrar çıkıyor 1 saat önce kadar kulaktan 40.2, koltuk altında 40.0 gördük. Sürekli mama veriyorum 3 öğün başka da bir şey yemiyor. Bana tavsiyede bulunur musunuz? Ne yapmalıyım gerçekten 2 gündür harap olmuş durumdayım.