ZeynepNurten Benim demek istediğim başlayamaz değil. Anne sütü ve mama alan bebeğin ek gıdaya başlama süreci değişiklik göstermez. Yani mama anne sütünün yokluğunda verilen bir ek gıda aslında. Katı gıdayla alakası olmayan bir şey. Benim de doktorum bebeğim yalnızca anne sütü almasına rağmen 4cü ayda istersem başlaya bileceğimi söyledi, ama ben başlamadım. Daha destekli bile oturamayan , bağırsakları , böbrekleri katı gıdaya tam hazır olmayan bebeği başlatmak istemedim. Yoksa 40ı çıkınca başlayan da var, 4,5,6cı ayı olunca başlayan da.