NurCum Zeyzeyyyyy Hafif sıcak duş ve duşta belinize bol bol tutun hafif ovun çıkınca bir parol bide uyku inanın sabaha rahat kalkıcaksınız
Gul-42 Zeyzeyyyyy bebegın altını egıl degıstırmekten oldu artık ya oturarak yada yuksek yerde degıstırıorum kas gevsetıcı surdum parol attım ılık duş derken gectı
Elifatm1 Zeyzeyyyyy Çok kötü bir şey ya. Hareket edemiyorsun oturamıyorsun kalkamiyorsun. Benim 4 günde gecmisti. Eşim izin almıştı işten. Yemeğimi bile yiyemiyordum
Zeyzeyyyyy NurCum gerçekten iki gündür yapmadıgım şey kalmadı 😢 sıcak su torbasıyla geziyorum evdede ağrı kesici krem parol hiç dikilemiyorum çok kötü birşey
Cagla1903 Ayyy Sormayın Annemin de 1 haftadır tutulmuş Geçmedi birtürlü hareket zor ediyor melhem sürüyoruz benga, yakı aldık yapıştırdık yok birturlu geçmedi igne yaptı kaş gevşetici agri kesici karıştırıp ikisini yaptırdı biraz iyi oldu 🙏
Zeyzeyyyyy Cagla1903 soğuklardanda tetikliyormuş ya var ya ölüyorum doğum sancım bundan daha hafifti öyle bi sancı ya tarifi yok nasıl gecer bilmiyorum
Gul-42 Zeyzeyyyyy ıkı hafta cektım ya egılıodum duğrulamıordum alt degıstırme stılını degıstırdım duzeldı bol bol kas gevsetıcı ustune sıcak havlu
Zeyzeyyyyy Elifatm1 çok iyi yapmış valla ben bile hareket edemiyorum işkenceli bi durum ilaç milaçta fayda etmiyor ya
Zeyzeyyyyy Gul-42 eşimiz nereye kadar yardım etsin yorgun argın işten geliyorlar geldiğinde uyuyakalıyor of vallahi nasıl gecer bilmiyorum
Caydanlik Benimde tutulmuştu belim 20 gün sürdü acilde serum takiliyolardi o bile fayda etmiyordu düşünün. En son mr çektirdik oda temiz çıktı kendi kendine geçti diyebilirim. Zehir olmuştu o günler oturmaiyorum kalkamiyorum yatakta donemiyorum berbattı hemen geçer ins belinizin ağrısı
Zeyzeyyyyy Caydanlik kız 20 günnn çokkkkkkk uzunnnn çokkk 😩😩😩😩 kısa sürsün çocuga bakamam korktum şimdi